Monday, December 17, 2012

Kehebatan TuneTalk - ToneExcel

Gambar Hiasan
Salam sejahtera rakan-rakan semua,

Apa khabar hari ini? Semoga rakan-rakan semua sentiasa sihat bersama keluarga.

 Ada suatu cerita yang menarik yang ingin dikongsikan disini.  Setahun yang lalu ada seorang ahli/rakan pengguna

 TuneTalk/ToneExcel telah terlibat didalam kemalangan kereta dan rakan kita tersebut meninggal dunia (Tahziah kepada keluarganya), dan ahli keluarganya pernah terdengar anaknya sebagai pengguna TuneTalk/ToneExcel layak mendapat insurance kemalangan RM100k dari pihak insuran, dan penama yang diletakkan adalah bapanya. Maka bapanya mendapat RM100k. Manakala dia merupa ahli toneexcel yang sangat aktif menaja, dan didalam toneexcel juga dia telah mendapat komsiyen bulanan yang agak banyak. Semasa pendaftaran dahulu, dibahagian pewaris dia meletakkan ibunya sebagai pewaris, dan hasilnya sekarang ibunya mendapat komisyen setiap bulan dari hasil usaha anaknya dahulu. 

Semua ahli/rakan boleh meneliti polisi insuran yang diberikan oleh tunetalk menerusi oriental capitol dengan syarat telah menjadi ahli selama 60 hari. Disitu juga kita boleh melihat samada kita telah dilindungi oleh insuran tersebut atau tidak. Rupanya tunetalk telak menyediakan kesemuanya untuk kita periksa dan baca tentang polisinya.

Memeriksa samada kita layak atau tidak. Klik disini

Memahami polisi yang disediakan. Klik Disini

Hebat ! Percaturan dunia, satu program yang tidak berapa dipandang orang, tetapi memberikan pulangan yang jauh lebih baik dari yang difikirkan oleh orang lain.

Jika rakan-rakan masih belum menjadi pengguna TuneTalk/ToneExcel, dapatkan sekeping simkad terlebih dahulu, dan selebihnya adalah bergantung kepada anda, samada anda ingin menjadi pengguna sahaja atau boleh menjadi agent dan mula menjana pendapatan melalui program ini.
Lihat di langkah 1:  Klik disini

No comments:

Post a Comment